تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
آخرین اطلاعات از پچ 4.2
سلام


اول بگم كه پچ تا 31 خرداد نمیاد

قرار هست daily quest های جدیدی اضاف بشه در hyjal كه برای دسترسی به raid جدیدی كه قرار هست بیاد به اسم  fireland نیاز هست حتماً كوئست ها رو انجام بدید ! و همچنین آیتم های خوبی رو داره و گفته شده خیلی جالب هست این كوئست ها خیلی ملت حال میكنن باهاش.

با شروع این پچ volar point ها تبدیل میشه به justice point و justice point ها به ازای هر point مقدار 47 silver بهتون داده میشه و اینكه vendor volar point فعلی همه آیتم هاش میره جزو justice point و میشه با jp این آیتم ها رو گرفت !

و هر چیزی كه قبلاً نیاز به conquest point داشت فقط به honor نیازمند میشه. و برای هر honor میزان 35 silver داده میشه. آیتمهایی هم كه نیاز به rating داشتن از فصل 9 حذف میشن از بازی.

برای گرفت weapon های pvp در این پچ مثلاً اگر واسه فصل 10 میزان 3400 conquest نیاز هست شما نیاز دارید كه در این فصل حداقل 11650 conquest گرفته باشید تا بتونید شرایط گرفتن اون آیتم رو داشته باشید یعنی كلید باز شدن آیتمهای فصل 10 ـهم این هست كه از ابتدای شروع این فصل شروع كنید به farm كردن conquest point تا به میزان 11650 برسه سپس میتونید آیتم مورد نظر رو بخرید. و همین سیستم برای آیتم فصل 9 هست با این تفاوت كه honor نیاز هست در این مورد.



پ.ن:

راستی یه چی بگم تا یادم نرفت : ما از nerf كردن بیش از اندازه dk ها از شما خدمتگذاران گرامی در شركت وزین بلیزارد سپاس گذاریم (از طرف كمپین حمایت از healer های خواستار زندگی جاودانه)





|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید