پرتیراژترین کتاب کودک ایران تجدید چاپ شد+عکس پرتیراژترین کتاب کودک ایران تجدید چاپ شد+عکس
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

پرتیراژترین کتاب کودک ایران تجدید چاپ شد+عکس

کتاب - «تشنه دیدار» محمدرضا سرشار به عنوان پرشمارگان‌ترین کتاب کودک و نوجوان با تصویرگری و ویرایش جدید از سوی سوره مهر تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «تشنه دیدار» به عنوان پرشمارگان‌ترین کتاب کودک و نوجوان با جمع تیراژ 415 هزار جلد مطرح است. ناشر با ذکر این مطلب توضیح داده که این کتاب برای نخستین‌بار در سال 60 منتشر شد. کتاب روایتی از جنگ برموک، جنگ‌های زمان پیامبر(ص) را به تصویر می‌کشد و داستان کتاب به این شکل است که پیک مسلمانان از مرز روم از راه رسیده و خبر می‌دهند که امپراطور روم با لشکری بزرگ برای حمله به مسلمانان تشکیل می‌شود. پس از رسیدن این پیک پیامبر اسلام دستور بسیج عمومی را صادر می‌کند که از این پس داستان کتاب روی ابوذر شخصیت مهم داستان متمرکز شده، آماده شدن ابوذر برای مقابله با دشمنان و تجهیز شتر لاغرش را نشان می‌دهد.

 

 سرشار برای نوشتن این داستان، از کتاب‌های «داستان راستان» آیت الله مرتضی مطهری، «ابوذرغفاری» و «اسلام‌شناسی» دکترعلی شریعتی و «فروغ ابدیت» آیت الله جعفر سبحانی استفاده کرده است.

 

«تشنه دیدار» در 30 صفحه، قطع جیبی و در تیراژ 2 هزار و 500 جلد و با قیمت 2 هزار تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.




|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید