دیه شهادت و فوت سربازان باید افزایش یابد دیه شهادت و فوت سربازان باید افزایش یابد
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

دیه شهادت و فوت سربازان باید افزایش یابد

خانواده - سردار اسماعیل احمدی مقدم با بیان اینکه باید هزینه‌های شهادت و فوت سربازان افزایش یابد، می گوید امیدواریم در آینده این رقم از 25 میلیون تومان افزایش پیدا کند تا ضد انگیزه‌ها نسبت به سربازی از بین برود.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش سراسری مدیران بهداشت و درمان ناجا گفت: چیزی که خدمت را برای مأموران ما با تمام سختی‌های موجود لذت بخش می‌کند منزلت و جایگاه اجتماعی آن است لذا برای ارتقاء این جایگاه باید از تمامی توان بهره برد.

به گزارش خبرآنلاین،فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: زیرساخت‌های درمانی از جمله درمانگاه، کلینیک، پلی کلینیک باید تا پایان سال 92 در نیروی انتظامی مرتفع شود تا ما بتوانیم بعد از آن حرکت به سمت بهسازی و به روز رسانی را آغاز کنیم.
فرمانده ارشاد انتظامی کشور بیان داشت: اگر ناجا بیمارستانی را در یکی از شهرستان‌ها ایجاد می‌کند یقینا این بیمارستان به پشتیبانی از مردم آن منطقه خواهد پرداخت، ما از این طریق می‌توانیم حمایت‌های مردمی را درک کرده و نقش پلیس را مؤثرتر کنیم.
احمدی‌مقدم در ادامه با اشاره به اینکه سالانه تعداد زیادی سرباز از طریق سازمان وظیفه عمومی به نیروهای مسلح تزریق می‌شوند، گفت: در یک پروژه ملی می‌توان پرونده بهداشتی بیش از نیمی از افراد جامعه را تهیه کرد و با یک سیستم عامل مشترک به یک دروازه سلامت ملی رسید.
وی بیان داشت: ما بر این باوریم که اگر سربازی با اعتیاد وارد خدمت سربازی شد باید او را نجات داد و او را با سلامت کامل به خانواده‌اش بازگرداند.




|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید