پروین: رئیس فدراسیون فوتبال ؛ فقط حاج محمد دادکان/ باز وقت انتخابات می شه واسه رای یاد من می افتن! پروین: رئیس فدراسیون فوتبال ؛ فقط حاج محمد دادکان/ باز وقت انتخابات می شه واسه رای یاد من می افتن!
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

پروین: رئیس فدراسیون فوتبال ؛ فقط حاج محمد دادکان/ باز وقت انتخابات می شه واسه رای یاد من می افتن!

لیگ برتر - علی پروین می گوید همین روزهاست که کاندیداهای انتخابات مجلس سراغش بیایند تا در تبلیغات در کنارشان باشد.

اسماعیل حیدرپور ، فرهاد عشوندی: گفت و گو با علی پروین همیشه جذاب است و خواندنش هم همیشه به همین شکل. مصاحبه با پروین وقتی از سرما می لرزد ، خیلی فرقی با زمانی که کنار بخاری نشسته فرقی ندارد. هربار با همین جمله شروع می شود:« باز اومدین ... ! بابا شما که پدر علی پروینو تو روزنامتون در میارین. برین بنویسین من هم قبولتون دارم . هرچی دوس دارین از خودتون بنویسین. بغلش هم بشینین روش تفسیر کنین و بعد بگین علی پروین سرش ، سر شاه شده! من همیشه می گم 100 تومن می دم بچم یه شب تو خیابون نخوابه؛ حالا شما که هرچی می خواین می نویسین ، باز هم بنویسین...( علی آقا جملات معمولش را می گوید و می خندد و بعد می گوید) زرنگ هم شدن ؛ می بینی تا میان ، میکروفن شون رو روشن می کنن و همه چی ضبط می شه.»
و بعد سئوال هاست که آغاز می شود.
علی آقا این ورا!
ببخشین ، اینجا مسابقات پیشکسوتانه . مسابقات هم سن و سال های من. شما بچه ، مچه ها اومدین اینجا تازه به من می گین این ورا؟ فقط مشکل اینه که خیلی سرده. نمی شه هم جیم زد. تا میای بری ، یکی از بچه ها یقه ات را می گیرد. بابا دارم یخ می زنم.
چه خبر از پرسپولیس. شرایط انگار بهتر شده؟
بهتر شده؟ همین که شماها بگین بهتر شده باید گفت خدا را شکر. شاید بی خیال شین بذارین تیم کارش رو بکنه.
از وقتی دنیزلی آمده انگار بچه های تیم هم کمی انگیزه شان بالاتر رفته.
آقا دنیزلی مربی بزرگین. خیلی خوب کارش را بلده و داره تلاش می کنه که کار رو جمع کنه. یک کمی سخته اما داره تلاشش رو می کنه. البته این رو هم بگم که بنده خدا حمید استیلی هم خیلی تلاش کرد اما نشد دیگه ، گاهی وقت ها نمی شه ، فرقی نداره ، واسه همه هم پیش میاد حتی واسه یکی مثله علی پروین.
خیلی ها معتقدند اگر حمید کمی زودتر می رفت شاید شانس قهرمانی در این فصل هم برای پرسپولیس باقی می ماند.
به هر حال حمید داشت زحمت می کشید. باشگاه و مدیریتش هم تلاش کرد تا به او فرصت بده تا تیمش رو از بحران خارج کنه. خودما هم سعی کردیم کنارش باشیم تا احساس تنهایی نکنه ، اما متاسفانه اونی که باید می شد ، نشد. به هر حال تهش اسن شد که حمید بره و آقا دنیزلی بیاد.
الان که حسابی بین تان رابطه گرم و صمیمی وجود دارد؟
اگه شما ها بذارین ، همین طوره. هی رفتن نوشتن که دنیزلی با پروین مشکل داره. والله دروغه. الان هم که می بینی ما هر بار می ریم سر تمرین ، کلی با هم می گیم ، می خندیم ، چای می خوریم ، مشورت می کنیم. خیلی هم رابطه خوبی با هم داریم. آقا دنیزلی داره تلاش می کنه تا تیم انشاالله جای مناسبی تو لیگ داشته باشه.
آن اوایل کمتر می رفتید سر تمرین.
بابا ساعت تمرینش به ما نمی خوره. کله سحر تمرین میذاره. واسه من هم سخته از لواسون پاشم بیام تا درفشی فر( می خندد) نظر دنیزلی اینه که تمرین صبح بیشتر جواب می ده. اتفاقا خودش هم اومد گفت چرا کم می ایی تمرین که من هم گفتم بابا راهم دوره. سخته از لواسون بیام.
آخرش این چلوکباب لواسان را به دنیزلی ندادید؟
بابا این چلوکباب رو از کجاتون در آوردین؟ من کی گفتم چلوکباب قراره بهش بدم؟ گفت شنیدم خونه ات جای جالبی است ، من هم گفتم قدمت روی چشم هر روزی دوس داری دست خانومت رو بگیر پاشو بیا لواسون دور هم باشیم. قول شام و نهار دادم اما نگفتم چلوکباب.
بالاخره فکر می کنید پرسپولیس امسال کجای جدول لیگ قرار می گیرد؟
راستش اگه یکی از 4 تای اول باشیم که جای آبرومندانه ای می شه. چون این فصل نباید از قهرمانی حرفی بزنیم. باید ببینیم آخرش چی می شه. به هر حال بازی ها فشرده شده و این بازی های زیاد واسه بازیکنای ایرانی خیلی سخته. به نظر من این بحثی که فردوسی پور راه انداخته ، خیلی به فوتبالمون کمک می کنه. اینکه اگه تیم ها کم بشن و بچه ها بتونن استراحت کنن. چون فوتبالیستای ما توان اینکه هر 3 روز یک بازی رو انجام بدن ، ندارن. فکر کنم خود سازمان لیگ هم موافق باشه. به هر حال ما امکانات لازم برای تیم های زیاد رو هم خیلی نداریم. شاید این کم شدن تیم ها کمک کنه.
این حرفی است که کروش هم می زند.
کروش هم حق داره. ببین الان باشگاه ها صداشون در میاد. حق هم دارن. می گن اگه 12 روز بازیکن رو به تیم ملی بدن پس کی خودشون با بچه ها تمرین داشته باشن. ولی وقتی تیم ها کم بشن ، وقت واسه تمرین کردن و استراحت هم واسه این بچه ها می مونه. همه اون وقت راضی می شن. فکر می کنم این کم شدن تیم ها خیلی کمک می کنه به بهتر شدن لیگ و تیم ملی قبل از جام جهانی.
علی آقا راستی داریم می رسیم به انتخابات مجلس.
آره دیگه . باز همه یاد علی پروین می افتن و میان دنبال من.
شما هم که عادت دارین با کاندیداها عکس بگیرید و کمک شان کنید.
با همه که نه. فقط با دوست و آشناهایی که می شناسمشون . به هر حال تو رفاقت که نمی شه کمک شون نکنم.
بعضی ها می گویند هر کسی که علی آقا برایش تبلیغ می کند ، رای نمی آرود!
باز خالی بستی ، حرف رو برعکس گفتی؟ بابا هرکی که در انتخابات حامی اش بودم ، رای آورده یا رفته شورا ، یا مجلس و... . قبل از اینکه رای بیارن ما رو می شناسن اما وقتی که رای گرفتن می رن و دیگه جواب تلفن های علی پروین رو هم نمی دن!
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم بزودی می رسد.
آنجا من بارها گفتم که نیاز به یک مدیر خوب فوتبالی داره. یکی از جنس فوتبال که راه و چاه رو بشناسه و بتونه فوتبال رو جمع کنه. یکی که تحصیلاتش رئ داره ، بازی کرده و می تونه کار رو برداره. همیشه هم گفتم فوتبال یکی رو مواد مثل حاج محمد دادکان. اون اگه بیاد جلو ، ما همه دورش رو می گیریم و حمایتش می کنیم.




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید