جزيره نه، در فدراسيون فوتبال مجمع الجزاير درست شده است جزيره نه، در فدراسيون فوتبال مجمع الجزاير درست شده است
تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks
جزيره نه، در فدراسيون فوتبال مجمع الجزاير درست شده است
واعظى آشتيانى: گزينه دولت ، رييس فدراسيون مى شود
 
مجمع فدراسيون فوتبال در سوم دى ماه پرده ديگرى براى نشان دادن از هم گسيختگى مديريتى فوتبال ايران بود و از سوى ديگر مطرح شدن سوژه پشت پرده هاى فوتبال در برنامه نود دريچه ديگرى به فروپاشى اخلاقى فوتبال ايران باز كرد اما نكته اينجاست كه پيش از اين و در سالهاى قبل بارها كارشناسان و دلسوزان هشدار اين روزها را داده بودند. اميررضا واعظى آشتيانى مديرعامل اسبق باشگاه استقلال در مصاحبه با سايت قانون مى گويد آنچه در زمينه اصلاح اساسنامه فدراسيون و برخورد با دلالى اين روزها مطرح مى شود را در دوران حضورش در فوتبال گفته اما گوش شنوايى نبوده است.
• با مطرح شدن بحث اصلاح اساسنامه فدراسيون فوتبال شاهد از هم گسيختگى مديريتى در مجموعه فدراسيون وجبهه گيرى نواب رييس در مقابل رييس فدراسيون بوديم، نظر شما در مورد اصلاحات پيشنهادى چيست؟
- به جرات مى توانم بگويم من نخستين نفرى بودم كه ۳ سال پيش اعلام كردم اساسنامه موجود كارآمد نيست و بايد مجمع بعضى اختيارات از جمله انتخاب نواب رييس و روساى كميته ها به رييس فدراسيون واگذار كند.
• اما عمده اعتراض به همين افزايش اختيارات رييس فدراسيون است؟
- من برخلاف كسانى كه مى گويند با اين كار در فدراسيون ديكتاتورى مى شود معتقدم وقتى مجمع مى تواند هرگونه تخلف يا زورآزمايى رييس فدراسيون را با مجامع فوق العاده كنترل كند، ديگر مشكلى وجود نخواهد داشت.
• نظر شما درباره علنى شدن اختلاف ها در درون فدراسيون چيست؟
- از ابتدا هم معتقد بودم كه در فدراسيون فوتبال نه يك جزيره بلكه حتى مجمع الجزاير تشكيل شده است و پيش بينى اين اختلاف نظرها مى شد اما متاسفانه رييس فدراسيون اكنون كه به پايان دوره رياستش رسيده تازه يادش افتاده كه چگونه بايد مديريت كرد و چگونه بايد برنامه درخواست كرد و اى كاش ۳ سال پيش تصميم به اين اصلاحات مى گرفتند.
• يكى ديگر از مباحث روز فوتبال بحث كاهش تعداد تيم هاى ليگ برتر است. به نظر شما ظرفيت ليگ برتر ايران چند تيم است؟
- اصلا بحث ۱۸ تيم يا ۱۶ تيم نيست، معتقدم ليگ برتر ما ظرفيت ۱۲ تيم را هم ندارد. اگر در فوتبال اروپا از جمله اسپانيا، ايتاليا، انگليس و فرانسه با ۲۰ تيم و آلمان با ۱۸ تيم مسابقات ليگ برگزار مى شود به علت روند صحيح توليد بازيكن و سيستم سريع عرضه و تقاضا بازيكنان توسط باشگاههاست. در حالى كه در فوتبال ايران شاهد هستيم بعضى باشگاهها حتى براى طول فصل بازيكن كم مى آورند. ليگ برتر ايران بدون داشتن اين روند توليد بازيكن و فقدان پشتوانه فنى با ۱۸ تيم برگزار مى شود. ببينيد كه در ليگ برتر ما فاصله تيم اول تا آخر جدول صفر تا صد است اما در اروپا اين فاصله نزديك به هم است.
• شما چه تعداد تيم را براى ليگ برتر ايران مفيد مى دانيد؟
- ليگ برتر تيم ما لياقت ۱۸ تيم را ندارد و در خوش بينانه ترين حالت بايد با ۱۲ تيم برگزار شود. در واقع ما از دوره اول ليگ برتر تا دوره فعلى شاهد اضافه شدن بار فنى نبوده ايم. يكى از نكات بارز رشد فنى يك فوتبال صادر كردن بازيكن است، واقعا در طول سالهاى اخير ليگ برتر ۱۸ تيمى ما چه تعداد بازيكن صادراتى بخصوص به ليگ هاى معتبر باشگاهى جهان داشته است؟ اين موضوع خودش يك شاخصه است كه نشان مى دهد روند توليد بازيكن در فوتبال ما وجود ندارد و اين روند خنثى هم حاصل روزمرگى مسئولان فدراسيون فوتبال كشور است كه كارهاى روزمره خود را كافى مى دانند.
• چرا نخبگان و چهره هايى كه احساس مى شود مى توانند به فوتبال كمك كنند علاقه اى به حضور در انتخابات فدراسيون ندارند؟
- به اين دليل كه فضاى مطلوب را در فوتبال ايران نمى بينند. بارها اشاره كردم كه فوتبال ايران اسير هزاردستان شده است كه به صورت يك شبكه گسترده و در قالب افراد بى خاصيت و لمپن كه من آنها را پدرخوانده و هزار دستان مى نامم فعاليت مى كنند. اين افراد با ابزار چاپلوسى، تملق و نمامى حتى نزد متوليان اصلى ورزش كشور هم نزديك مى شوند و مى توانند آنها را تحت تاثير قرار دهند. به همين دليل افراد مدير و نخبه مردد هستند چراكه مى دانند در صورت ورود به اين عرصه ناچار به رويارويى تمام عيار با اين افراد هستند اما اطمينان ندارند كه از سوى مسئولان عالى ورزش كشور حمايت مى شوند يا نه؟
• با اين وضعيت به انتخابات آينده فدراسيون فوتبال مى توان اميدى داشت؟
- نه من به اين انتخابات خوش بين نيستم و معتقدم هر گزينه اى كه حمايت دولتى داشته باشد در نهايت پيروز مى شود.
• سوالى درباره استقلال، آيا تصور مى كنيد با شرايط حساس نيم فصل دوم و اتفاقات مشكوكى كه بر روى سكوها رخ مى دهد ممكن است وضعيت خوب اين تيم تغيير كند؟
- نمى خواستم درباره استقلال حرفى بزنم اما در پاسخ به اين سوال مى گويم كه مديريت استقلال در واقع از الان آغاز شده است و مدير باشگاه بايد از اين به بعد بتواند از عهده كار بربيايد. عده اى نشسته اند و مى خواهند شاهد ناكامى سرمربى فعلى باشند تا از اين نمد براى خود كلاهى ببافند. در اينجاست كه بايد مديريت استقلال جانانه و بدون زاويه با سرمربى تيم از مجموعه حمايت كند تا استقلال در نهايت بتواند به موفقيت برسد و حاشيه سازان به هدفشان نرسند.
   
 
ابراهيم لوينيان: اميدوارم به ليگ برتر صعود كنيم
 
تيم فوتبال نساجى از جمله تيم هاى ليگ يك بوده كه عملكرد نسبتاً خوبى داشته و توانسته در رده هشتم جدول ليگ يك قرار بگيرد ابراهيم لوينيان بازيكن تيم نساجى درخصوص آخرين شرايط تيمش اظهار داشت: تيم ما در بازى آخر خود پيروز شد و اين ۳ امتياز هم به حفظ جايگاه ما كمك كرد و هم انگيزه بچه ها را براى بازى هاى بعدى بالا برد.لوينيان در ادامه افزود: تيم ما بازيكنان و كادر فنى خوبى را جمع آورى كرده و همين باعث شده تا بازى به بازى شرايط تيم بهتر شود و روزبه روز خود را به بالاى جدول نزديكتر كنند. بازيكن تيم نساجى مازندران در پايان درخصوص صعود تيم به ليگ برتر خاطرنشان كرد: تيم ما در ابتداى فصل مشكلات زيادى داشت چراكه بر سر مالكيت سند باشگاه مشكلات زيادى وجود داشت اما با آمدن آقاى پرهام و مديريت خوب وى وضعيت تيم روزبه روز بهتر شد و اميدوارم كه با تلاش بچه ها در پايان فصل به ليگ برتر صعود كنيم.
   
فولاد - ذوب آهن
تكرار روزهاى خوب جنوبى ها
 
فولادى ها كه با تيمى جوان شده، نيم  فصل دوم ليگ را بسيار خوب آغاز كرده است، امروز در خانه ميزبان تيم بحران زده ذوب آهن است، تيمى كه بامشكلات بسيارى درگير است و به واسطه آن ديگر هيچ نشانى از گذشته اش ندارد. فولادى ها در آخرين بازى خود در ليگ، كارى كردند، كارستان. كارى كه شايد خوشبين ترين افراد هم آن را پيش بينى نمى كردند. فولادى ها در تهران و مقابل تيم مدعى نفت با حساب ۳ بر يك به پيروزى رسيدند تا از همين حالا زنگ خطر را براى ديگر حريفان خود به صدا درآورده باشند. فولادى ها كه حالا با قرارگرفتن در جاى ششم جدول رده بندى اندك اندك خود را به جرگه مدعيان خود نزديك مى كنند امروز بايد با ذوب آهنى بازى كنند كه به دليل آنچه نامش را مشكلات مالى گذاشته اند، حال و روز چندان خوشى ندارد. ذوب آهنى ها در آخرين بازى خود به نتيجه اى دست يافتند كه براى خود اصفهانى ها نيز غيرقابل باور بود. آنها در خانه و در ورزشگاه فولادشهر با حساب ۳برصفر به سايپاى كرج باخت تا همچنان به روند نزولى خود ادامه داده باشند. شرايطى كه ديگر نه براى ابراهيم زاده و نه براى هواداران اصفهانى ها قابل تحمل است.
   
سايپا- صباى قم
باد صبا در كرج
 
هر چند كه عبدالله ويسى سرمربى تيم صباى قم از هوادارانش خواسته است كه ديگر به او گوارديولا نگويند و خودش نيز با تغيير چهره چنين مسأله اى را در ذهن هوادارانش به خوبى القا كرده است. گوارديولا حالا به كرج و به سايپا رسيده است، تيمى كه در ليگ يازدهم فرازوفرود بسيارى در كارش ديده شده است. سايپايى ها در آخرين بازى خود در ذوب آهن به نتيجه اى رسيدند كه كمتر كسى تصور آن را مى كرد، پيروزى ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن نتيجه اى بود كه حالا دغدغه ذهنى عبدالله ويسى و تيمش را باعث شده است. سايپاى باانگيزه با مجيد صالح حالا ميزبان يكى از تيم هاى خوب و جوان ليگ يعنى صباى قم است، تيمى كه در ليگ يازدهم بر تمامى پيش بينى ها خط بطلان كشيد و توانست به نتايجى دست پيدا كند كه كمتر كسى تصور آن را مى كرد. صباى قم بعد از آن پيروزى خوب و شيرين خانگى ۲ بر يك مقابل راه آهن دايى حالا به كرج آمده است تا ثابت كند كه مى تواند همچنان بزرگى كند. صبايى ها كه از انگيزه و روحيه بالايى برخوردارند، در شرايطى به كرج رفته اند كه غلامرضا عنايتى بهترين گلزن خود را در نهايت آمادگى در اختيار دارند، مهاجمى كه تا به امروز به خوبى نشان داده است كه چارچوب دروازه  حريفان را به خوبى مى شناسد.
   
هفته پانزدهم ليگ دسته اول
جدال مدعيان در گروه اول، رقابت براى صدرنشينى در گروه دوم
 
هفته پانزدهم ليگ دسته اول امروز با برگزارى ۵ ديدار آغاز شده و فردا با انجام ۴ مسابقه پيگيرى مى شود. در بازى هاى گروه اول، حساس ترين ديدار در يزد برگزار مى شود، جايى كه فولاد اين شهر ميزبان تيم صدرنشين پيكان است. پيكانى ها كه با فاصله ۶ امتيازى در صدر جدول قرار گرفته اند، به مصاف فولاد يزدى مى روند كه تا هفته قبل در رده دوم قرار داشت.همچنين شاگردان خداداد عزيزى بايد به مصاف تيم انتهاى جدولى مس رفسنجان بروند و تيم هاى همسايه در جدول يعنى اتكاى گلستان و ايرانجوان بوشهر نيز به مصاف يكديگر خواهند رفت.شهردارى بندرعباس، تيم دوم جدول نيز در تهران ميهمان پارسه است و به دنبال كم كردن اختلافش با صدر جدول خواهد بود. در ديگر بازى گروه اول نيز ۲ تيم ميانه جدولى سايپاى شمال و پيام مخابرات فارس با يكديگر ديدار مى كنند.در بازى هاى گروه دوم هم تيم صدرنشين آلومينيوم هرمزگان براى تثبيت صدرنشينى اش به مصاف شيرين فراز مى رود و ماشين سازى كه هم امتياز با شاگردان ميثاقيان در صدر جدول حركت مى كنند، براى رسيدن به صدر جدول ميزبان نفت مسجدسليمان هستند. شاگردان باقرى نيا كه در رده يازدهم اين گروه قرار دارند، ميزبان كاوه تهران هستند كه با اختلاف زيادى در انتهاى جدول قرار گرفته است.تربيت يزد و گل گهر سيرجان نيز در يزد براى ارتقاى جايگاهشان در جدول جدال خواهند كرد و در ساير بازى ها كه شنبه اين هفته برگزار مى شود در حساس ترين ديدار شهر دارى ياسوج مقابل نيروى زمينى قرار مى گيرد.
   
 
برنامه بازى ها و اسامى داوران هفته پانزدهم ليگ دسته اول
 
پنجشنبه ۲۹ دى ماه ،۹۰ ساعت ۱۴
اتكاءگلستان - ايرانجوان بوشهر، ورزشگاه آزادى گرگان
داور: حسين نيكوزاده، كمك ها: داريوش صابر مطلق و على حجى زاده
مس رفسنجان - ابومسلم خراسان، ورزشگاه تختى رفسنجان
داور: روح الله شريفى، كمك ها: محمد راهى و مهرداد بهرامى
فولاد يزد - پيكان تهران، ورزشگاه شهيد نصيرى يزد
داور: رحيم مهرپيشه، كمك ها: سعيد قاسمى و اميربهرام حسين نقوى
گهر زاگرس- شهردارى بندرعباس، ورزشگاه كارگران تهران
داور: مجيد سيفى آذر، كمك ها: غلامرضا تيمورى و حميد سيفى آذر
آلومينيوم هرمزگان - شيرين فراز كرمانشاه، ورزشگاه خليج فارس بندرعباس
داور: محمد ملكى، كمك ها: مجيد شمس و سعيد زارع
جمعه ۳۰ دى ماه ،۹۰ ساعت ۱۴
سايپاى شمال - پيام مخابرات فارس، ورزشگاه شهيد وطنى قائمشهر
داور: غلامرضا مستقيم، كمك ها: حسن رستم زاده و هادى طوسى
ماشين سازى تبريز - نفت مسجد سليمان، ورزشگاه تختى تبريز
داور: پيروز سيف الله پور، كمك ها: سخاوت سليمان نژاد و على دودانگه
استقلال صنعتى - صنعتى كاوه تهران، ورزشگاه تختى اهواز
داور: على صفايى، كمك ها: محمدحسن ابراهيمى و مهدى ناصحى
تربيت يزد - گل گهر سيرجان، ورزشگاه شهيد نصيرى يزد
داور: موسى الرضا ارغوانى، كمك ها: جواد شيروانى و يعقوب سخندان
شنبه ۱ بهمن ماه ،۹۰ ساعت ۱۴
صنعت سارى -استيل آذين سمنان، ورزشگاه شهداى سارى
داور: شاهين حاج بابايى، كمك ها: مهدى عاليقدر و يعقوب حجتى
گسترش فولاد تبريز - شهردارى اراك، ورزشگاه تختى تبريز
داور: اشكان خورشيدى، كمك ها: محمدرضا مديرروستا و جهانبخش آرمان
شهردارى ياسوج - نيروى زمينى تهران، ورزشگاه تختى ياسوج
داور: محمدرضا اكبريان، كمك ها: بهروز برون و قهرمان نجفى
نساجى مازندران - پاس همدان، ورزشگاه شهيد وطنى قائمشهر
داور: سيدمهدى سيدعلى، كمك ها: محبت على رضايى تبار و بابك عباسقلى زاده
برق شيراز - گهر زاگرس، ورزشگاه حافظيه شيراز
داور: جواد شرفى، كمك ها: حسين ظهيرى و على حاتميان
   
برنامه بازى ها و اسامى داوران هفته بيست و يكم ليگ برتر
صالحى و حاجى پور براى استقلال و پرسپوليس سوت مى زنند
 
پنجشنبه ۲۹ دى ماه ،۹۰ ساعت ۱۵
تراكتورسازى- داماش، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز
داور: غلامرضا جبارى، كمك ها: رسول فروغى و مسعود فرح نيا
ملوان- شاهين، ورزشگاه تختى انزلى
داور: محمود رفيعى، كمك ها: حسين خانبان و مهدى الوندى
فجر شهيدسپاسى شيراز - استقلال، ورزشگاه حافظيه شيراز
داور: احمد صالحى، كمك ها: محمدرضا منصورى و حسين سنجرى
مس كرمان - نفت آبادان، ورزشگاه باهنر كرمان
داور: اميرحسين فتاحى، كمك ها: بابك داورى و عليرضا كنارى
فولاد خوزستان - ذوب آهن، ورزشگاه تختى اهواز
داور: قاسم واحدى، كمك ها: آرمان اسعدى و محمدرضا غنو
جمعه ۳۰ دى ماه ،۹۰ ساعت ۱۵
راه آهن - نفت تهران، ورزشگاه اكباتان تهران
داور: رضا كرمانشاهى، كمك ها: رضا سخندان و حسن يوسفى
پرسپوليس - مس سرچشمه، ساعت ۱۶ و ۴۰ دقيقه، ورزشگاه آزادى تهران
داور: البرز حاجى پور، كمك ها: بهرام كيانى و محمدرضا امينى
سپاهان- شهردارى تبريز، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: سيدحسين زرگر، كمك ها: محمدرضا ابوالفضلى و غلام آموزگار
سايپا-صباى قم، ورزشگاه انقلاب كرج
داور: محمد كمانى، كمك ها: عليرضا كهورى و حميد غمزه
   
 
فجرسپاسى يك بازيكن صربستانى جذب كرد
 
مدير روابط عمومى باشگاه فجرسپاسى از جذب يك بازيكن صربستانى خبر داد.جوانى اظهار داشت: يك مدافع صربستانى جذب كرده ايم و باشگاه با او قرارداد داخلى امضا كرده است و در روزهاى آينده با طى شدن مراحل صدور مجوزش قرارداد اين بازيكن به طور رسمى ثبت خواهد شد. مدت قرارداد اين بازيكن تا پايان فصل است.
   
تراكتورسازى - داماش
تبريزى ها در انتظار پيروزى
 
تبريزى ها كه حالا خودشان را در جاى دوم جدول رده بندى ليگ، سايه به سايه استقلال مى بينند، بدون شك امروز به ورزشگاه يادگار امام (ره) خواهند رفت تا سهمى كوچك در يكى ديگر از پيروزى هاى تيمشان داشته باشند.تراكتورسازان كه در آخرين بازى خود در ليگ و در ورزشگاه بدون تماشاگر بوشهر و در مقابل شاهين اين شهر دست به كار بزرگى زده و اين تيم را با حساب ۳ بر صفر مغلوب كرده بودند، حالا چنين به نظر مى رسد كه به هيچ نتيجه اى به جز پيروزى در مقابل داماش راضى نيستند و اين طرز تفكرى است كه امير قلعه نويى طى روزهاى گذشته به خوبى به تيمش منتقل كرده است.حريف امروز تراكتورسازى، تيم داماش گيلان است، تيمى كه در آخرين بازى خود در رشت و در مقابل ديدگان تماشاگرانش توانست با گل ثانيه هاى پايانى جهانبخش، حريف شيرازى خود يعنى فجرسپاسى را شكست دهد، نتيجه اى كه روحيه مهدى تارتار و بازيكنانش را براى بازى امروز تبريز دوچندان كرد.داماشى ها كه به واسطه مشكلات مالى، نيم فصل دوم را با تغييراتى آغاز كرده اند، نمى خواهند بيش از اين خودشان را درگير مشكلات جانبى نمايند و به همين دليل هم با تمام توان راهى ديار ستارخان و باقرخان شده اند.
   
مس كرمان - صنعت نفت
كرمانى ها روى آسمان
 
شايد كرمانى ها حق داشته باشند كه اين روزها در آسمان سير كنند. آنها به واسطه پيروزى يك بر صفر خود مقابل استقلال حالا سر از پا نمى شناسند و تبديل به يك تيم باانگيزه و پرروحيه شده اند.شاگردان بلاژويچ كه پيش از بازى با استقلال شرايط چندان خوبى در جدول رده بندى نداشتند، حالا به خود آمده و قدرت خودشان را باور كرده اند، قدرتى كه بلاژويچ مى تواند از اين پس بر روى آن حساب ويژه اى را باز كند.كرمانى ها هرچند اين روزها از بابت نتيجه اى كه مقابل استقلال بدست آورده اند، خوشحال به نظر مى رسند اما شرايط حريف آنها يعنى صنعت نفت نسبت به آنها كاملاً متفاوت است.
نفتى هاى آبادان كه كارشان را با مربى پرتغالى با پيروزى بر استقلال آغاز كردند، حالا به چنان وضعيتى دچار شده اند كه در خانه خود با حساب ۴ بر صفر به سپاهان مى بازند، نتيجه اى كه به هيچ وجه مورد رضايت هواداران فوتبال فهم آبادانى نبوده و نيست.صنعت نفت آبادان كه حالا تا جاى نهم جدول رده بندى سقوط كرده است، شرايط چندان مناسبى ندارد، شرايطى كه مى تواند موقعيت سرمربى پرتغالى اين تيم را هرچه بيشتر به خطر بيندازد.
   
ملوان - شاهين
جنوبى ها در شمال
 
شاهين بوشهر، تيمى كه با فيروز كريمى اين روزها اصلاً شرايط خوبى را ندارند، اين هفته از جنوب راهى شمال شده اند تا مقابل ملوان به تيره  روزى هاى خود پايان دهند و اين در شرايطى است كه ملوانان نيم فصل دوم را بسيار خوب آغاز كرده و از ۳ بازى گذشته خود صاحب ۲ پيروزى و يك تساوى شده اند.ملوانان در آخرين بازى خود در ليگ، در كرمان و مقابل مس سرچشمه به نتيجه اى بهتر از تساوى صفر بر صفر دست پيدا نكردند، نتيجه اى كه ملوانان به هيچ وجه از آن رضايت نداشتند.شاگردان فرهاد پورغلامى حالا ميزبان تيم فيروز كريمى يعنى شاهين بوشهر هستند، تيمى كه در آخرين بازى خود در خانه به نتيجه اى بهتر از شكست ۳ بر صفر مقابل تراكتورسازى تن نداد تا مشخص شود كه مشكلات اين تيم به حدى است كه شايد از عهده فيروز كريمى هم برنيايد. هرچند كه سرمربى بوشهرى ها مدعى شده است كه چنانچه تيمش در پايان فصل به يكى از عناوين اول تا ششم دست پيدا نكرد، حاضر است كه حق و حقوق خود را نگيرد كه اين حرف به ظاهر چنين در ذهن شنونده القاء مى كند كه بيشتر جنبه يك شوك را داشته باشد تا يك ادعا!
   
سپاهان - شهردارى تبريز
بازگشت دوباره به صف مدعيان
 
سپاهان اصفهان كه با ۳۴ امتياز حالا در جاى پنجم جدول رده بندى جا خوش كرده است، ديگر بيشتر از اين نمى خواهد با صدر جدول و گروه صدرنشينان فاصله داشته باشد. اصفهانى ها كه در آخرين بازى خود در آبادان و مقابل صنعت نفت دست به كار بزرگى زدند و با حساب ۴برصفر اين تيم را شكست دادند، حالا بايد در خانه به اين روند خود ادامه دهند. چنين به نظر مى رسد كه حضور مهاجم گلزنى به نام سزار در كنار مهاجمانى چون عمادرضا باعث شده است تا قدرت تهاجمى اصفهانى ها دوچندان شود، چيزى كه به نظر مى رسد كه ياران شهردارى تبريز با على اصغر مدير روستا نگران آن باشند. تيمى كه در آخرين بازى خود در تبريز و مقابل تيم بزرگى چون پرسپوليس در حالى كه با دو گل از حريف خود جلو بود در نهايت تن به تساوى ۲ بر ۲ داد تا ۲ امتياز ارزشمند را از دست داده باشد، چيزى كه على اصغر مديرروستا هم به آن اعتراف كرد. شهردارى حالا در شرايطى به اصفهان رفته اند كه حريفشان در بهترين شرايط خود قرار دارد و آنها هم بايد اين واقعيت را ثابت كنند كه آن تساوى ۲بر۲ مقابل پرسپوليس را تصادفى به دست نياورد و شايستگى آن را داشته  اند.
&nb


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید