اگر ربات را هم چند روز سر چهارراه بگذاری می سوزد چه برسد به پلیس! اگر ربات را هم چند روز سر چهارراه بگذاری می سوزد چه برسد به پلیس!
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

اگر ربات را هم چند روز سر چهارراه بگذاری می سوزد چه برسد به پلیس!

شهری - فرمانده ناجا با اشاره به سختی کار در نیروی انتظامی گفت: کار نیروی انتظامی در ذات خود بسیار سخت است وااگر رباتی را برای مدت چند روز بر سر چهارراه بگذاری بعد از مدتی این ربات می‌سوزد

اين در حاليست كه ما از نيروي انساني استفاده مي‌كنيم و آن چيزي كه خدمت را براي پرسنل نيروي انتظامي پذيرفتني مي‌كند منزلت پليس است.
احمدي‌مقدم با بيان اينكه در حال حاضر بيمارستان‌هاي مدرن، مراكزي هستند كه افراد آن كراوات مي‌زنند و پول زيادي از مردم مي‌گيرند، گفت: اين به معناي مدرن بودن بيمارستان نيست و مركز درماني مدرن است كه مريض را آسان و راحت درمان كند.
فرمانده ناجا با بيان اينكه گاها در برخي مناطق محروم ايجاد يك دهياري و تحت پوشش درماني قراردادن مردم آن منطقه از وجود يك كلانتري در ايجاد امنيت و اقتدار ناجا موثرتر است گفت: اين مساله سبب مي‌شود تا چهره خدوم پليس به مردم نشان داده شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود ساختار بهداري را يكي از مشكلات اساسي نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: ساختار بهداري در حالت برزخي نگهداشته شده است و بالاخره مشخص نشده است كه اين سازمان درون‌سپاري مي‌شود يا برون‌سپاري.




|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید