فیلم در آستانه جشنواره فجر پروانه نمایش گرفتند / صدور دو پروانه ساخت فیلم در آستانه جشنواره فجر پروانه نمایش گرفتند / صدور دو پروانه ساخت
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

۲۲ فیلم در آستانه جشنواره فجر پروانه نمایش گرفتند / صدور دو پروانه ساخت

سینما - شورای صدور پروانه نمایش عمومی برای 22 فیلم سینمایی مجوز نمایش صادر کرد و دو فیلم سینمایی نیز پروانه ساخت گرفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور سینمایی، اسامی فیلم‌هایی که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند به این شرح است:
 
«بیداری» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی سعید حاجی‌میری، «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، «دوباره با هم» به کارگردانی جمشیدحیدری و روزبه حیدری و تهیه‌کنندگی محمدحیدری منفرد، «آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد و تهیه‌کنندگی محمد احمدی، «بی‌تابی بیتا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید، «پذیرایی ساده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی.
 
«روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، «روئیدن در باد» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی حسن‌علی امجدی‌مقدم، «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، «آزادراه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی، «گیرنده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی مصفا، «بزن بریم بهشت» به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رخشان‌راد.
 
«گشت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی، «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، «هیچکس فرشته نیست» (خوابم می‌آد) به کارگردانی رضا عطاران و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقا‌کریمی و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «پنهان» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی محسن آقاعلی‌اکبری.
 
«سلام بر فرشتگان» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی، «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی محسن آقاعلی‌اکبری، «من همسرش هستم» به کارگردانی مصطفی شایسته و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته، «اینجا شهر دیگری است» به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی و «پله آخر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی مصفا.
 
به گزارش خبرآنلاین این فیلم‌ها در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهند آمد.
 
همچنین دو فیلم سینمایی «آخرین سفر» به تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و کارگردانی جمال شورجه (تاریخی) و  «قاعده تصادف» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهنام بهزادی (اجتماعی) پروانه ساخت گرفته‌اند.




|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید