اخاذي 250 ميليون توماني اخاذي 250 ميليون توماني
تاریخ : چهار شنبه 28 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

اخاذي 250 ميليون توماني
جام جم آنلاين: جواني به بهانه مشكلات مالي با ربودن دختر 13 ساله يكي از دوستانش، قصد اخاذي 250 ميليون توماني از او را داشت كه توسط ماموران تجسس كلانتري جواديه دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار ماموران كلانتري 144 جواديه تهرانپارس قرار گرفت كه مردي هراسان با حضور در اين محل ربوده شدن دخترش را به پليس اطلاع داد.

شاكي به افسر نگهبان كلانتري گفت: وقتي در خانه در انتظار بازگشت دخترم از مدرسه بوديم، غيبت او طولاني شد و در حالي كه بشدت نگران بوديم، فردي در تماس با من عنوان كرد، فرزندم را ربوده است و بايد براي آزادي‌اش 250 ميليون تومان پرداخت كنم.

شاكي اضافه كرد: مرد آدم‌ربا تهديد كرد در صورتي كه بخواهم موضوع را به پليس گزارش كنم، فرزندم را خواهد كشت.

به دنبال اين شكايت پرونده‌اي تشكيل و با دستور قضايي از سوي داديار دادسراي جنايي، موضوع براي پيگيري و تحقيقات در دستور كار ماموران تجسس كلانتري 144 قرار گرفت.

با تحقيقات ميداني در محل، يكي از همسايگان كه شاهد ربوده شدن دختر 13 ساله بود به ماموران گفت: اين دختر 13 در حالي كه لباس مدرسه به تن داشت به درخواست مرد جواني سوار يك خودروي پرشيا شد و محل را ترك كرد.

به دنبال اين اظهارات و چهره‌نگاري از جواني كه در مسير دختر 13 ساله قرار گرفته بود، اين تصوير مقابل اعضاي خانواده دختر ربوده شده قرار گرفت و آنها نيز با شناسايي وي عنوان كردند او از دوستان خانوادگي‌شان است كه از مدتي پيش بشدت دچار مشكلات مالي شده است.

سرنخ

با به دست آمدن اين سرنخ ماموران تجسس كلانتري 144 با حضور در محل‌هايي كه احتمال داشت، متهم تحت تعقيب در آنجا حضور داشته باشد، حلقه محاصره را تنگ‌تر كردند با شناسايي مخفيگاه متهم در شرق تهران، در اولين ساعت بامداد روز گذشته محل را به محاصره درآوردند و با دستور قضايي وارد مخفيگاه متهم شده و او را دستگير كردند.

با تحقيق از متهم، وي ابتدا منكر آدم‌ربايي شد، اما سرانجام زبان به اعتراف گشود و گفت: پس از ورشكستگي و مشكلات مالي در شرايط بدي قرار گرفته بودم و به همين دليل تصميم به ربودن فرزند دوستم گرفتم تا بتوانم از پدر او كه وضعيت مالي خوبي دارد، 250 ميليون تومان اخاذي كنم.

متهم اضافه كرد: پس از ربودن دختر 13 ساله او را در انباري يك واحد مسكوني در تهرانپارس زنداني كردم.

نجات دختر ربوده شده

با اعتراف متهم، ماموران با عزيمت به محل، دختر ربوده شده را در حالي كه دست، پا و دهانش بسته شده بود و در زير يك پلاستيك زنداني شده بود را نجات دادند.

با تحويل دختر ربوده شده به خانواده‌اش، متهم روز گذشته با انتقال به دادسراي جنايي مقابل داديار پرونده قرار گرفت و با دستور قضايي روانه زندان شد.




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید