فوجیتسو: اسمارت فون و تبلت فوق باریک و ضد آب فوجیتسو: اسمارت فون و تبلت فوق باریک و ضد آب
تاریخ : سه شنبه 27 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

نمايشگاه های CES همواره ميدان رقابت اندازه ها در مقياس های ميليمتری هستند و محصولات مختلفی با قابليت های گوناگون، از شرکت های مختلف مهمان این ميدان هستند. اين بار شرکت فوجیتسو با دو قلو های افسانه ای ويژه ای پا به نمايشگاه گذاشته است.

 


اسمارت فون و تبلتی که علاوه بر ضد آب بودن لقب باريک ترین ها در جهان را به خود اختصاص داده اند. اسمارت فونی با مدل ES IS12F و ضخامت ۶.۷ ميليمتر که ۱۰۵ گرم وزن دارد، مجهز به سی پی یو ۱.۴ گیگا هرتزی و يک دوربین ۵ مگاپيکسلی است و می تواند به مدت ۳۰ دقيقه در عمق ۱.۵ متری آب قرار گرفته و بدون آنکه آسیب ببيند، به کار خود ادامه دهد. البته ادعای باریک ترین اسمارت فون فوجیتسو را چندان نمی توان درست دانست، زیرا دیروز Huawei هم اسمارت فون هایی با ضخامت ۶.۶ میلیمتر را در CES رونمایی کرد.

 


صفحه نمايشگر این گوشی ۴ اينچی و از نوع WVGA AMOLED است. یافته های فوجیتسو خبر از آن می دهد که بیشتر آسيب های تلفن همراه به دلیل فرو رفتن ناگهانی در آب و یا ضربه و پرتاب است. اکنون با در نظر گرفتن دو فاکتور باريک و ضد آب بودن در این محصول سعی دارد تا طرفداران خود را جذب کرده و آسیب های احتمالی را به حداقل برساند.

 


در کنار این اسمات فون يک تبلت ۱۰ اينچی با ضخامت ۱۱.۳ ميليمتر نیز ديده می شود. این تبلت نیز مجهز به پردازشگر دو هسته ای بوده و با سیستم عامل اندروید 3.2 (هانی کام) کار می کند. اين محصول نيز همانند اسمارت ذکر شده ضد آب بوده و از بهترین کيفيت تکنولوژی لمسی (حتی در آب) برخوردار است

 


خبر های دقیقی از زمان ورود این محصولات به بازار در دسترس نیست. اما به نظر می رسد که ورزشکاران رشته های آبی و گيک هایی حرفه ای که زیر دوش هم نمی خواهند از گجت های شان جدا شوند، از طرفداران پرو پا قرص این محصولات به شمار روند.




|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید