تاریخ : سه شنبه 7 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks

کنفرانس مایکروسافت در E3 2011 – بخش دوم

در ادامه و بعد از پرداختن به صفحه جدید لایو نوبت به معرفی دو سرویس معروف You tube و موتور جستجو Bing برای لایو رسید .

بعد نوبت به رئیس شرکت UFC رسید تا بر روی صحنه بیاد و از همکاری شرکت UFC و لایو خبر بده که از این به بعد قادر خواهید بود مسابقات UFC رو زنده تماشا کنید با شعار : We Are Live !

بعد از این بخش نوبت به " فیل اسپنسر " رسید تا مقدمه ای باشد برای دعوت " کلیف بلزینسکی " کارگردان Gears of War 3 بر روی صحنه .

بعد از پخش یک دمو از Geow 3 کلیف بر روی صحنه آمد و دوستش Ice T هم دعوت تا روی صحنه بیاید و بازی را بصورت دو نفره Co-op بازی کنند .

محیط های بازی نسبت به قبل بسیار وسیع تر شده بودند و از نظر رنگ بندی بسیار گرم تر بودند . در اینجا کلیف و دوستش مشغول مبارزه با یکی از غولاخر های بازی بودند .

بعد از این بازی بزرگ نوبت به بازی Kingdom رسید که در کنفرانس سال گذشته با این نام در یک دمو کوتاه معرفی شده بود ولی امسال با نام اصلی Ryse در یک دمو دیگر معرفی شد . جالب اینکه این بازی در سبک اول شخص و از نوع شمشیر بازی است و کاملا از کینکت پشتیبانی می کند .

بعد از این بازی نوبت به معرفی قسمت جدیدی از HALO رسید که با نام Halo : Anniversary معرفی شد البته فقط در یک دموی کوتاه .

بعد از هیلو نوبت به Forza Motor Sport 4 رسید که ادعا می شد قرار است ژانر ریسینگ را متحول کند و این بازی در تاریخ 11 اکتبر امسال منتشر خواهد شد .

بعد از فورزا نوبت بازیساز معروف " پیتر مولینو " شد تا بازی جدید فیبل با نام Fabel : the journey را معرفی کند . ابتدا یک دمو از بازی پخش شد و سپس از استدیو لاین هد معرفی کننده بازی بر روی صحنه آمد و به وسیله کینکت بخشی از بازی را معرفی کرد .

سپس دوباره فیل اسپنسر بر روی صحنه امد تا بازی " Disneyland : adventure " را معرفی کند که البته با کینکت هم سازگاری زیادی دارد . سپس گیم پلی توسط دو نفر به نمایش در آمد .

 

سپس ناگهان آرم Kinect Star wars به نمایش در آمد و بعد یک دمو از گیم پلی بازی که تقریبا تمامی صحنه های معروف جنگ ستارگان در آن مشاهده می شد پخش شد و سپس نوبت به نمایش گیم پلی رسید که البته با کینکت هم سازگار بود .

سپس نوبت به " تیم شیفر " رسید تا بازی Once upon a Monster را برای کینکت معرفی کند . در این بازی شما نقش هیولا ها را بازی می کنید باید ماجرا های آنها را بگذرانید البته این بازی برای خردسالان طراحی شده است !

بعد نوبت به Fun lab و امکانات جدید آن برای کینکت و داشبورد رسید . ابتدا امکان ساختن اوتار به وسیله کینکت معرفی شد به این صورت که شما جلوی کینکت حالت های مختلفی می ایستید و سپس کینکت شما و لباس های شما را شناسایی و به مدل تبدیل می کند .

سپس یک امکان جالب دیگر به نام ردیابی انگشتان معرفی شد که امکان تشخیص انگشتان را هم به کینکت می دهد .

امکان بعدی وارد کردن اشیا دلخواه از طریق اسکن کردن آنها به وسیله کینکت بود .

سپس نوبت به قسمت دوم از بازی Kinect Sports و Dance Central رسید .

در آخر دان متریک دوباره بر روی صحنه آمد و با یک جمع بندی قصد داشت کنفرانس را تمام کند ...

اما

سورپرایز اصلی مایکروسافت آخرین حرکت آنها بود و آن هم چیزی نبو به جز : HALO 4 که این بازی در تعطیلات سال 2012 منتشر خواهد شد .

موفق باشید .

 




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید